donderdag 8 mei 2008

Nieuwe kamer



Sinds we terug zijn van Villa Pardoes slaapt Wouter op zijn nieuwe kamer! Op de dag dat we terug kwamen hebben we zijn bed verhuisd van zolder naar zijn nieuwe kamer. Gelukkig was alles klaar, de muur is weer gerepareerd, de radiatoren hangen en ook het zeil ligt keurig. Nog een verduisteringsrolgordijn opgehangen en het was klaar voor gebruik! Nu was de enige manier om zijn bed naar beneden te krijgen via het dak, maar het is gelukt en Wouter slaapt er als een roos.



Ik durf het bijna niet te schrijven maar sinds hij in zijn nieuwe kamer ligt slaapt hij weer heerlijk door en hij slaapt ook uit! We zitten echt in een heerlijk vakantieritme. Al betrap ik mezelf erop dat ik er nu nog niet gerust op ben dat hij zo goed slaapt. 's morgens wordt Wouter om 8:15 vrolijk wakker en heeft het reuze naar zijn zin in zijn Pluk van de Petteflet kamer. Het is een echte Wouter-kamer geworden, vrolijk en gezellig.



Wat heerlijk is voor Mark en voor mama is dat we in de deur van zijn kamer een hekje kunnen plaatsen. Mark kan zo nu rustig even spelen of TV kijken en mama kan op d'r gemakje koken zonder iemand bij het gasformuis weg te halen of tussendoor even een plant of lamp op te vangen die dreigt te vallen. Nu dacht ik dus deze week dat Wouter 'veilig' op zijn kamer zat te spelen totdat de telefoon ging en ik automatisch naar het raam liep. Ik ben nog nooit zo snel buiten geweest, want wie zat daar op de straat bij het wiel van onze auto, Wouter!!! Nu blijkt hij dus bij de deurkruk te kunnen van de deur die naar onze berging gaat en was heerlijk op ontdekkingstocht gegaan. Nu doen we de deur naar de berging voortaan maar op slot wanneer we een veilig momentje willen.