dinsdag 26 april 2011

Ik kan het niet alleen!!!

Ik ben Wouter, lieve Wouter
Ik kan het niet alleen, heb iemand nodig, mensen om mij heen.
Ik ben Wouter ik geniet van lekker eten,
laat jij mij weten wanneer ik eten kan? wil jij het aan mij geven dan?
Ik vind bijna alles lekker, brood, prakje of een beetje slagroom, ik geniet ervan!
Drinken doe ik niet graag, dwing mij hier ook niet te veel voor.
Wanneer ik naar de beker kijk, dan wil ik drinken,
wil jij mij het dan geven dan?
Ik ben Wouter, lieve Wouter, ik kan het niet alleen.
Ik ga graag naar buiten, wil jij mij daar brengen dan? lekker in mijn rolstoel of mee op de fiets.
Ik geniet van de wind, van samen boodschappen doen. Wil jij met mij meegaan dan?
Ik vind het leuk om er bij te zijn, te zwemmen, te lopen in mijn Walker,
naar de pont te kijken of paard te rijden, de teletubbies te zien, maar ik kan het niet alleen.
Ik ben snel heel erg moe of juist heel erg druk, wil jij mij volgen, mij mijn rust geven, er voor mij zijn wanneer ik niet slapen kan?, ik kan het niet alleen.
Ik geniet van mensen om mij heen, samenzijn, aandacht, samen muziek maken,
ben niet graag alleen.
Ik kan je niet veel bieden, maar mijn liefde en mijn lach geven je genoeg.
Ik ben Wouter, lieve Wouter, ik kan het niet alleen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren gaat het eenvoudigst als u bij "Reageer als" kiest voor "Anoniem" (wel graag uw naam onder het bericht zetten).
Een andere mogelijkheid is om te kiezen voor "Naam/URL" als u b.v. uw eigen homepage wilt vermelden.