donderdag 11 oktober 2007

Wat ben je lief!

Vanmorgen ochtendspits, Mark zijn kleren klaargelegt, zelf gedoucht, aangekleed, naar boven Wouter verschonen en aankleden. Wanneer ik beneden kom is Mark al aangekleed en heeft tegenwoordig een nieuwe hobby: luisteren naar radio Bem Bem, muziek van kabouter Plop, Piet Piraat en nog veel meer. Spontaan draait hij de radio harder, ik begin wat te mopperen maar Mark oppert, leuk he mam, zo kan Wouter het ook horen!, even later hoor ik hem zeggen: goed zo Wouter, wat volg je goed vandaag, ik kijk om een hoekje. Samen zitten ze op de grond, Mark houdt een beertje vast voor Wouter en beweegt dit naar links en dan weer naar rechts en van boven naar beneden, Wouter volgt af en toe. Na het ontbijt komt de taxi Wouter halen, Mark rijdt Wouter in zijn wagen naar buiten(alleen als tegenwoordig zijn haar netjes in de gel zit anders zet hij geen stap buiten de deur!) En evenlater rijdt hij op zijn step de straat uit naast de taxi, ondertussen zwaaiend, dag Wouter, daaaag!
Graag had ik veel dingen anders gehad, heb ik er moeite mee wanneer ik twee broertjes samen zie spelen, samen in de zandbak, samen op de skelter, maar wanneer ik onze twee jongens samen zo bezig zie denk ik, wat ben ik toch rijk!