zondag 18 november 2007

Verbouwingsactiviteiten

De afgelopen week was natuurlijk al erg druk. Maar er was nog meer.......

We hebben ook nog afrondende gesprekken gehad met een aannemer. Het is de bedoeling dat ergens in december de eerste paal zal worden geheid voor de verbouwing van ons huis. We gaan ons huis op maar liefst drie plaatsen tegelijk verbouwen.

Ook hoorde ik deze week (terwijl Miranda geopereerd werd) dat de gehele bouwaanvraagprocedure doorlopen is. De bouwvergunning gaat verleend worden. Hoera!

Afgelopen vrijdag zijn dus de eerste bouwvoorbereidingsactiviteiten bij ons in de tuin gestart. De schommel is weg, de bestrating en het zand zijn verwijderd. Ook is de schuur een stukje leeggeruimd.

De verbouwing gaat echt heel erg hard nodig worden. Zeker nu Miranda niet mag tillen merk je hoe belangrijk het is dat Wouter gelijkvloers gaat wonen. Vorige week droeg ik Wouter op mijn arm naar zolder (waar hij sinds de verhuizing slaapt) en ik voelde echt mijn rug. Dat moet zo niet lang meer doorgaan.

Nu is het alleen nog wachten wanneer onze subsidieaanvraag afgerond wordt......

Rene